onsdag 5 oktober 2016

Dubbla småkakor - kanske en utmaning

Fick frågan i förra inlägget av Katarina om jag tänkte anta gårdagens utmaning i Hela Sverige bakar och baka dubbla småkakor. 
Svaret är att det kändes inte direkt som en utmaning då jag inte fått något för mig okänt recept att ta mig an.
Men som Katarina också skriver; det kanske finns någon som vill utmana mig att baka deras dubbla favoritsmåkaka. 
Så har du något recept som du tycker du vill utmana mig att baka, så hör gärna av dig med det via mail. De kanske i så fall inte blir bakade denna vecka, men absolut inom en snar framtid. Bara för att gardera mig om jag inte skulle hinna ;)

Är det någon annan som är på jakt efter recept på dubbla småkakor så finns det några att välja på här i bloggen. T ex mina favoriter;



och så de mjuka småkakorna



Klicka på länkarna för recept!

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag äntligen kommit på vad de heter, de enda dubbelkakorna som jag gillar. Kändes så dumt att föreslå en efterlysning och så inte ge dig något förslag. Är du fortfarande på eller har det runnit för mycket vatten under broarna? Du verkar ju inne på ett delvis nytt mat-tänk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shoot! så får vi se om jag antar utmaningen. Vad är det för läckerheter?
      Är just nu inne i en idétorka så ett tips till blogginlägg är inte helt fel :)

      Radera