söndag 4 augusti 2013

Vecka 31 inleddes med Veckans receptbok och avslutades med en lycklig vinnare av boken

Första arbetsveckan gjord men i helgen har vi ju kunnat njuta av sol och värme så det känns inte så tungt ändå att semestern är slut för den här gången.
Vecka 31
 
Måndag
Semestern är slut och jag startade upp med en utlottning av veckans receptbok -
Älskling maten är klar!
 
Tisdag
Har nog inte riktigt återhämtat mig från semesterns lata dagar och struntade helt enkelt i att blogga i tisdags.
 
Onsdag
I onsdags tipsade jag iaf om matiga muffins som utflyktsmat-
Korv- och ostmuffins
 
Torsdag
Vi har ju högsäsong för bär just nu, därför ett recept på en
Syrlig vinbärskaka
 
Fredag
Tipsade om Tant Guls Grillade torskfilé
och fick även min nyfikenhet stillad ;)
 
Lördag
Årets varmaste dag och jag tog med
 sockerkaka med röd vinbärssirap på och blåbärsmuffins
till stranden.
 
Söndag
Undrar du hur du kan bli av med de enerverande bananflugorna som har en tendens att dyka upp så här års? Kika Här!

Veckan avslutades med en lycklig vinnare av boken Älskling maten är klar! nämligen Millas Hälsoblogg.
Grattis till dig!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar