söndag 29 december 2013

Tillbaks

Är nu tillbaks efter att ha firat jul med familjen i Branäs. Tyvärr var det inte riktigt så mycket snö som vi önskat, men så pass mycket i några backar så vi iaf fick känna på lite skidåkning.
Här på bloggen kommer det inte hända så mycket de närmsta dagarna, förutom en viss uppfräschning av layouten inför det nya året då det kommer bli lite förrändringar här på bloggen tänkte jag, mer om det senare.

Har ni fortfarande inte kommit på vad ni ska bjuda på för mat på nyårsafton kan jag tipsa om min meny från 2012, funkar även 2013, den menyn hittar ni Här.

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en god nyårsmeny. Spännande med lay out-förändringar. Det borde kanske jag också ta itu med... Ha ett gott slut och ett gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tankarna kring layouten var till och börja med stora men när jag väl började så insåg jag att det blir nog inga större förändringar iaf, bara lite puts och finlir, men det känns liksom bra att fräscha till och börja om lite på nytt när det nya året börjar. Som vi nog alla lite till mans tycker, att det nyåret är ett bra tillfälle att starta om och börja om på nytt. Gott nytt år till dig med!

      Radera