måndag 12 maj 2014

Grabbens rum är klart

Det som till en början var tänkt att bara bli nya tapeter  
utmynnade även i nytt tak, nytt golv och ny garderob. 
 
     Och trots valet av metallic och svart blev resultatet inte alls mörkt och dystert som jag befarade, utan riktigt snyggt. 
Jag föreslog tyg till gardiner med röda inslag, för att få lite färg i rummet, vilket godtogs. Hur jag sydde gardinerna hittar du Här.
  Ny och större garderob stod också på önskelistan.
 
Spännande tycker Molly.
De gamla hyllorna sattes upp igen.
Rester från gardintyg passar perfekt att sy matchande kuddar av.
En liten gul färgklick bland 
allt det grå, svarta och röda.


2 kommentarer:

  1. Rummet blev kanonfint! Vi ska tapetsera om i min sons rum och hittar inget som passar honom..... Jag ger snart upp. Men dessa kan han tänka sig säger han när jag visar bilderna. Yippi. Så jag vore väldigt tacksam om jag kunde få vet var du har köpt tapeterna.
    Mvh, Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd att vi inte har sparat någon produktkod på tapeterna :(
      Men de är köpta i en Coloramabutik, om det kan vara till någon hjälp. Lycka till!

      Radera