måndag 22 september 2014

17 stycken här i Min Lilla Kokvrå recenserade receptböcker i en lång kavalkad

Förra veckans receptbok Smarta sötsaker var den sista under temat "Veckans receptbok" för den här gången. Får se om jag hittar på något nytt tema att starta upp veckorna med, har inte bestämt mig än. Kanske du har något roligt förslag på tema? Något du saknar tips och råd kring när det gäller mat och bak. Kom gärna med förslag! 
Idag tänkte jag iaf bjuda på en lång kavalkad av de receptböcker jag hittills har tipsat och recenserat om. Håll till godo!




 

Hemma hos Melker Andersson


Några receptböcker som verkar särskilt intressanta? Mitt tips är att besöka biblioteket och låna böckerna där. Några av receptböckerna har jag hemma i min egen bokhylla, några är flitigt använda andra står mest och samlar damm, men de flesta har jag varit till biblioteket och lånat.

2 kommentarer: