lördag 10 maj 2014

Eurovision 2014

Lördag kväll och det står Eurovision 2014 på programmet. Ikväll håller vi tummarna för Sanna, att hon levererar och får många röster. Tycker att det är en hel del bra bidrag i år så jag tror inte det blir någon lätt match för Sanna, men som sagt iaf jag håller tummarna.


En rätt jag aldrig gett mig på att laga är Sushi, däremot äter jag det gärna,
så till årets Eurovision 2014 är det sushi hemhandlat.
 
Tidigare idag åt jag en svensk variant av sushi, nämligen matjessill, 
och till den örtdippen från igår.
  
Blev nyfiken och undrade vad vi åt för smaskigt till förra årets Eurovision, och konstaterar att det var inte så spännande, det var rester, men inte vilka rester som helst utan rester från min födelsedagsmiddag :)
Fint med bloggen att det är som en dagbok så man kan gå tillbaka och se vad man gjorde vid en viss tidpunkt, eller bara se och jämföra då och nu.

Nu ska jag smaska sushi och heja på Sanna.

Heja Sverige och Sanna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar