fredag 14 december 2018

Julig drink med Blossa Vinteräpple

Ikväll skålar vi in tredje helgen i advent med Blossa Vinteräpple blandat med mousserande vin. I morgon bjuder vi våra föräldrar på julbord här hemma. 
Jag har gjort det enkelt för mig och beställt catering. Återstår att se vad betyget blir.

Önskar er en trevlig och mysig adventshelg!   
Skrolla ner för det busenkla receptet på juldrinken.


                                                                                            Recept Annapannapuff


 Blanda 1/3 kall alkoholfri Blossa Vinteräpple och 2/3 kylt mousserande vin. 
Garnera med granatäppelkärnor.
 För en helt alkoholfri juldrink, byt ut vinet mot Sprite. 

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Min absoluta drinkfavorit i juletider:)! Och glöggen är jättegod varm också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I kategorin kalla bubblande juldrinkar tycker jag absolut att den ligger i topp men bland de värmande är min favorit Varm & Kall blandad med Xante 👌

      Radera