torsdag 22 augusti 2013

Till hösten vill jag ha nytt stuk i min lilla kokvrå

Nu börjar diverse reklam med kläder och heminredningar för hösten dimpa ner och jag kan inte låta bli att börja planera för att piffa till min lilla kokvrå med nya gardiner och mattor. Hösten känns ju just nu rätt avlägsen eftersom det fortfarande är sommarvärme ute men den bistra sanningen är att hösten kommer allt närmre. Hösten är en riktigt fin tid med alla vackra färger i naturen och med kvällar som blir allt mörkare så man får tända ljus och kura i soffan, men jag kan inte påstå att jag längtar ihjäl mig för just nu är det såå sköönt att sitta ute i kvällssolen. Men att planera för lite nytt stuk i kokvrån kan ju inte skada ;)

Till hösten vill jag ha gardiner och mattor i en blå-grå färgskala med inslag av färgen ocean och sedan lite nya fräscha krukväxter i matchande krukor. Det tror jag blir fint i min lilla kokvrå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar