fredag 28 mars 2014

Ledig dag!

Halleluja, idag är det fredag och jag har tagit ut en spontan semesterdag! Igår när det var spikat att det var OK att ta ut en semesterdag kom det stora bekymret ;) vad ska jag göra på min lediga dag... Det finns så mycket jag vill, borde och måste hinna med så jag vet inte vad jag ska välja att prioritera. Ett måste som dök upp är att hämta tapeter till grabbens rum som vi ska tapetsera i helgen, hoppas bara att de har kommit till butik som planerat. Annars är det en del shopping som jag både vill och borde göra, plantera lite penséer, pyssla i trädgården, sitta och bara njuta av vårsolen, promenera, läsa, ja listan kan göras lång...men vad jag inte ska göra är iaf att städa :)
Nej, nu ska jag inte sitta här och glo på min dator utan jag ska starta min lediga dag med att yoga, hälsa dagen välkommen med ett par solhälsningar. 

Hoppas du får en fin fredag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar