tisdag 1 april 2014

Tänt kunde det varit här!

Det kom ett paket med posten idag :) Kul att få något annat än räkningar  och reklam i lådan. Kan sakna det där pirriga man kände som barn när man kom hem från skolan och det låg ett brev i brevlådan, eller flera om man hade tur, från någon av ens brevvänner. Var rätt flitig brevskrivare där ett tag i mellanstadiet och har faktiskt kvar kontakten med en av mina brevvänner från Danmark. Det händer fortfarande ibland att vi skriver ett vanligt, hederligt, handskrivet brev till varandra, men håller annars mest kontakten genom FB. Hur som helst, åter till dagens spännande paket i brevlådan som var från Anna med bloggen baraanna.se, som tillverkar ljus i 100% stearin. Jag hade turen att vinna ett av hennes ljus härom dagen när hon invigde sin webbutik Mina vita ljus. Ta en titt vet ja, och se om du kan hitta någon favorit bland hennes fina ljus.





Nu var det meningen att jag skulle tända mitt ljus och fotografera, men jag som alltid tänder ljus här hemma hittar nu inte en endaste tändsticka i hela huset. Så tyvärr, det får bli en bild utan låga idag.





Ett dekorativt ljus ändå, 
med eller utan låga.

1 kommentar:

  1. Roligt att du tycker om det! Det har fått en fin plats där tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera