tisdag 31 oktober 2017

Mitt bidrag till Rosa bandet

Dags att redovisa mitt bidrag till Rosa bandet-kampanjen
Det är väl inte direkt så att jag har översköljts med kommentarer, 1 krona per kommentar här på bloggen under oktober månad lovade jag skänka till förmån för cancerforskningen, men får i alla fall ihop till 44 kronor. 
Lite snålt kan jag tycka, så jag skjuter till ytterligare 40 kr för lämnade kommentarer på min andra blogg Studio Livskraft. En trädgårdsblogg där jag skriver lite om vad som händer i vår trädgård. Där har jag nämligen fått en del kommentarer i och med att bloggen Bland rosor och bladlöss nu kommit igång för säsongen med sitt fredagstema Blooming friday. 
42 kommentarer har jag alltså fått under oktober månad från er läsare på båda mina bloggar och samtliga har jag svarat på, så summa summarum blir mitt bidrag till cancerforskningen 84 kronor.  
Inte direkt någon storslagen summa men ett litet bidrag är också ett bidrag 😊



2 kommentarer: