lördag 5 maj 2018

De 5 största kategorier

Studerar man etiketterna för bloggens olika kategorier lite längre ner i spalten till höger så ser den uppmärksamme att det är 5 kategorier som sticker ut och är lite fetare i texten än de andra, nämligen baka, fisk, vardag, frukt och bär och grönsaker. Alltså finns det en hel del inlägg med dessa kategorier att botanisera bland här i 
Min Lilla Kokvrå. Kategorier som jag är lite extra förtjust i :)
Tänkte jag kunde göra ett inlägg för varje kategori och samla de bästa recepten. 
Är det kanske någon av kategorierna som faller er mer i smaken en de andra?
Fisk har jag redan ägnat en hel vecka åt, de inläggen hittar man samlade här, så den kategorin hoppar jag över, men de andra kommer komma inom kort här på bloggen.


Solen skiner, så nu ska jag ta tag i dagen och försöka vara ute så mycket som möjligt.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar