fredag 3 juni 2016

Fredagsfeeling!


Tre kortveckor på raden. Jo, jag tackar... 
Känns bra, särskilt nu när vi har värmebölja. 
Någon mer än jag som ska grilla ikväll?
Det är ju onekligen grillväder, om man säger så. Iaf här kring Norrköping. 
Hur är vädret hos dig?
Du vet väl att du kan använda sökfunktionen "Leta i bloggen" här i listen till höger!?
Sök på grillat och du får upp en hel massa förslag på recept med grillat.

Nu ska jag se till och få den här dagen överstökad, så jag kan ta helg. 
Långhelg. Låter fint :)

Önskar dig en fin dag och trevlig helg!

Det är förresten många studenter som ska firas idag. Lycka till med det!

Sjung om studentens...


och på måndag är det Svenska flaggans dag.

Mycket att fira nu...

Ha det gott!!


1 kommentar:

  1. Grilla hoppas jag att vi ska göra idag.
    Sol, värme och grillat. Då är det verkligen sommar.

    Fin helg till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera