torsdag 26 december 2019

God fortsättning på julen

Kikar in som snabbast för att checka av läget och se om ni har det bra ;) 
Passar också på att byta ut länkarna i listen till höger till mer passande recept inför nyår och spåna på en fruktig trerätters-meny som jag räknar med att kunna dela med mig av till er på lördag.


Annars var min julafton riktigt mysig med samvaro med stora delar av släkten, 
(jag saknade dock min dotter som firar jul på andra sidan jordklotet :( 
god mat och julklappsspel. 
Igår tog vi det riktigt lugnt här hemma mannen och jag och smälte all den goda maten innan vi åkte in till stan och gick på bio och såg musikalfilmen "En del av mitt hjärta" som hade premiär igår. En glad och lättsam kärlekskomedi med sommarvibbar. 
Gillar ni Thomas Ledin? Hans trallvänliga musik är ju en del av den svenska musikskatten som man är uppväxt med så jag kände att filmen var ett måste. Annars är jag inte ett stort fan. Men jag gillade filmen, en riktig smällkaramell så här i decemberrusket :)

Hoppas ni får en fin fortsättning på julen, så hörs vi igen inför nyårsafton. 
Ha det gott!Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar