fredag 17 maj 2013

Hipp, Hipp, Hurra...

... på min födelsedag, som jag har firat här hemma ikväll tillsammans med goa släkten. Eftersom jag själv har jobbat hela dagen så hade jag förberett maten, fläskfilégryta med chokladcreme till efterrätt, dukat bordet och instruerat mannen om vad han skulle starta upp med när han kom hem, och allt avlöpte utan några större missöden :) När så släkten väl var på plats var det bara att koppla av, njuta av sällskapet och se fram emot att kunna fortsätta firandet i helgen, det är ju pingst och Eurovision-final.
Tänker nog även försöka hinna laga något från Jennies bok under helgen. Trevlig helg!!

Vilka håller ni förresten tummarna för i årets Eurovision? Jag tycker Norges och Ungerns bidrag är bra, så jag hejar på dem.

Heja, heja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar