onsdag 31 december 2014

Året som gått 2014 - en sammanfattning av de 12 mest klickade recepten i Min Lilla Kokvrå under året

Oj, så mycket gott som lagats här i Min Lilla Kokvrå under 2014 :Tänkte därför göra en sammanfattning av de 12 mest klickade recepten under året, ett från varje månad.
Först ut är det mest klickade receptet i januari, som klickats hela 7 088 gånger, och faktiskt är år 2014 topp 1:a :) Klicka på länkarna för recept.





Januari


















Februari














Mars





bacon











 April







Hemgjord gurkmajonäs














Maj




Philadelfiabullar i långpanna















Juni















Salta ansjovissnurror













Juli















Augusti






Gluten- och sockerfri chokladtårta








September







Overnights oats












Oktober







Ugnsstekt fläskkarré












November



















December












Sockrade saffransbullar












Det var året i Min Lilla Kokvrå i korta drag. 
För min egen del var 2014 det året då jag inte råkade ut för några särskilda bakslag, 
men heller inga större framsteg. 
Ett i det stora hela ganska så medelmåttigt, men ändå helt ok år :)
Ska bli spännande att se vad 2015 har att erbjuda!

Önskar er ett gott slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar