söndag 3 maj 2015

Min Lilla Kokvrås Topp 5

Dags att kolla läget på Min Lilla Kokvrås Topp 5 - lista. Brukar roa mig emellanåt med att ta reda på vilka recept som är mest klickade här på bloggen, och konstaterar att det är samma recept som ligger kvar i toppen sedan förra året i maj, nämligen den populära Tuppkakan. Toscakakan och varma mackor med champinjonstuvning finns kvar bland Topp 5, men bytt lite platser. Alltså har vi två nya recept som smugit sig in, helstekt fransyska och baconlindad kycklingfilé. 
Topp 5 - listan är som följer...Klicka på länkarna för recept!

1

2

3

4

5



Ett annat inlägg, som inte alls har med mat att göra, 
som är flitigt klickat och är bland de tio mest klickade inläggen i Min lilla Kokvrå är 


Uppenbarligen finns det många frågor och funderingar, men inte så mycket info, när det är dags för ungdomarna att lämna det trygga föräldrahemmet och flytta till egen lya, 
och kanske de får lite hjälp och vägledning med min lilla lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar