torsdag 5 maj 2016

Tävling - vinn en Smakbox - sommarfest

Vilket härligt sommarväder vi fått! 


och vad passar då inte bättre än en tävling där en av mina läsare får chansen att vinna en Smakbox fylld med nya härliga smaker till sommarfesten.
Smakbox är en prenumerationstjänst som hjälper dig att upptäcka nya smaker och produkter. Varannan månad får du ca 15 varor från små och stora varumärken.
Läs mer på Smakbox.se

En somrig ekologisk dryck, en spännande olivolja och en glaze som förhöjer smaken på fisk och grönsaker är en liten försmak om innehållet i Smakboxen du kan vinna.

I början av juni kan den lyckliga vinnaren hämta sin Smakbox hos närmsta postombud. 

 Så här tävlar du: 
Kommentera i det här inlägget om varför just du ska vinna Smakbox-sommarfest.

Tävlingen avslutas 8 maj och vinnaren kontaktas av mig per mejl. Lycka till!

Tävlingen sponsras av smakbox.se

3 kommentarer:

  1. Just nu bor gubbvännen på korttidsboende efter ett otäckt fall med månadslång sjukhusvistelse. Vi har missat hela vårens måltider tillsammans. Nu snart, kanske, får han komma hem och vi har sedan före fallet 18 mars alkoholfri "champagne" stående i skåpet. Så Smakboxen kan förgylla vår Välkommen hem!-fest.

    SvaraRadera
  2. För att jag älskar att testa nya produkter men extra speciellt när det gäller mat för jag älskar att baka,laga och skriva recept här på min instagram för att andra ska ta del av vad jag gör i min fritid och vad de kan också hålla på om de vill hoppas på vinst för den här boxen hade gjort mig till världens lyckligaste människa ❤️jag heter matlagningtjejen på instagram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och att det hade varit en riktig fin födelsedagspresent för mig ❤️😍 Fyller år två dagar efter att denna tävlingen avslutas

      Radera