onsdag 21 juni 2017

Yoga och långpromenad med glass och rökt ost


Oj, vad jag känner mig mör i kroppen.

Idag har jag varit med och firat internationella yogadagen med andra yogisar i Vasaparken där flera yogastudios i Norrköping hade gått ihop och arrangerat en fem timmar lång yogaklass. Verkligen tur med vädret :)


Men innan yogan började tog jag mig en långpromenad längs Motala ström 
och genom Norrköpings industrilandskap.





Härligt väder att promenera i! Vilken tur jag hittills haft med mitt semesterväder :)


Gjorde även ett litet glass-stopp i "Sista supen" på promenaden 


och ett besök i Norins ost för att köpa rökt ost med mig hem, 
och ost och kex till midsommar.


Vad jag ska använda den rökta osten till kommer jag avslöja inom kort :)

Men nu ska parkera mig i soffan och häll upp ett glas rosé.
Är det semester, så är det... :)

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Så häftigt med yogan. Så vackra bilder på din promenadtur. Härligt med semester. Jag ska jobba två veckor till. Njut av semestern. Ha en härlig dag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har ju du något att se fram emot :) Håll ut snart är du där...

      Kram Birgitta

      Radera
  2. Fem timmar yoga:)?! Förstår att du är mör, rosévinet kommer sitta som en smäck! Glad midsommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu skrev jag ju inte att jag yogade i fem timmar ;)
      Två timmar räckte för mig, och det (tillsammans med 7 km promenad) fick mig ändå att känna mig mör i kroppen. Dock inget som inte lite rosé rådde bot på :)
      Ha en fortsatt fin midsommardag!

      Radera
  3. Jag firade oxå Internationella yogadagen i vår park så roligt:)
    Ha en riktigt skön semester jag jobbar en vecka till sen såå
    Kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. En vecka går fort...
      Du får ha en skön semester du med när det är så dags :)
      Kram

      Radera