torsdag 21 september 2017

Höstfärger i krukor

Jag var en snabb sväng igår till den lokala trädgårdsmästaren för att utnyttja återbäringen på stämpelkort som vi samlat på oss under de senaste åren. 
Två klematis blev det. De såg inte så mycket ut för världen just nu men jag hoppas få glädje av dem nästa år, och förstås i många år efter det.
Däremot fanns det en hel del annat ögongodis.


Blir så sugen på att arrangera krukor i härliga höstfärger. 



Det blir nog en sväng till trädgårdsmästaren i helgen med. Eller det blir det med all säkerhet för jag ska gratulera min moster som fyller år men det blir nog inte bara en födelsedagsblomma som jag handlar utan säkert en hel del härliga höstfärger också.

Och så lovar de varmare väder igen. Det ser jag fram emot :)

                                                                                Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Härligt med alla höstfärger. Ja det fina vädret vill vi gärna ha. Ha en härlig helg. Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Höstfärgerna är verkligen mina favoriter :)
      Fin helg till dig med! Kram

      Radera