onsdag 13 december 2017

Nu börjar äventyret...

Om två dygn är jag och familjen framme på Nya Zeeland och då har vi ett fyra veckors äventyr som backpackers framför oss :)


Så hej då så länge från mig och min 7 kg-ryggsäck, med allt mitt bohag under kommande månad.
Och håll tummarna nu så alla flyg håller tidplanen och lyfter enligt tidtabellen. Skulle ju vara surt och bli kvar i Frankfurt eller Shanghai oplanerat.
Känns allt lite pirrigt det här...

Följ min resa på FB Min Lilla Kokvrå och Instagram @minlillakokvra

Vi hörs från NZ!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande! Jag håller tummarna för att allt går som planerat:)!

    SvaraRadera
  2. Viket härligt äventyr :). Det låter jättespännande. Hoppas att ni får en riktigt trevlig och minnesvärd semesterresa :) // Tove

    SvaraRadera