torsdag 21 juni 2018

Glad sommar!

Idag var det min sista arbetsdag på ett tag.  
För imorgon firar vi midsommar och på måndag börjar min semester! Jippi!!
Tror säkert jag kommer uppdatera bloggen en hel del ändå men det kan finnas en risk för att det blir lite tomt och öde här inne. 
För jag kommer hänga vid poolen eller vid någon sjö så ofta vädret tillåter, eller ta min cykel ut på upptäcktsfärder här i närområdet, eller göra dagsutflykter till platser som jag länge velat besöka men som av en eller annan anledning aldrig blir av.
Och så ska jag måla panel...
Vår gäststuga ska nämligen få sig en makeover och byggas ut i sommar. 
Så för att vara på den säkra sidan vill jag redan nu passa på att önska er alla en riktigt glad och härlig barfotasommar! See you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar