söndag 25 maj 2014

Utlottningen av 101 smoothie är avslutad

och den lyckliga som får boken hem i brevlådan är Trollmamman i Trollcaféet
 

Jag har mailat dig och du behöver svara med din postadress inom 3 dagar, annars dras en ny vinnare.

Tack till er andra som var med!
Håll utkik, det kommer säkert fler utlottningar framöver. 

Rabarbersäsongen är i full gång och här i Min Lilla Kokvrå finns en hel del recept på både kakor, efterrätter och annat gott man kan göra på rabarber. 
I morgon läggs även ett recept på rabarbermuffins till samlingen, välkommen att titta in.
 
Du kan även följa vad som händer i Min Lilla Kokvrå på Facebook

2 kommentarer:

  1. Åh, vad skoj! Jag har inte fått ditt mail, men jag försöker maila dig på adressen här bredvid.. Vill inte gärna skriva adressen här i kommentarsfältet. :)
    /Trollmamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ditt mail har kommit fram och jag skickar boken med posten idag.

      Radera