måndag 10 juni 2019

Fröken fotos fotoutmaning - #mittsommarjag

2015 var jag med i en fotoutmaning. 45 bilder blev det och alla finns samlade i ett inlägg HÄR. Min kamera har dock gett upp sedan dess så numera fotar jag alltid med mobilen. Men jag har fått ärva sonens kamera och tänker att jag vid tillfälle ska lära mig hur den fungerar. Och nu har tillfället kommit :)
Fröken foto har startat upp en ny fotoutmaning på instagram - #mittsommarjag. Varje söndag ger hon ett tema att fota och på söndagen efter läggs bilderna upp på instagram med en beskrivning.
Igår var jag ute i min trädgård och plockade en söt bukett med sommarblommor. 
En riktig vardagslyx att kunna pimpa hemmet med färska blommor, varje dag :)
Det fick därför bli mitt bidrag till förra veckans tema, vardagslyx.


Nästa veckas tema är Ge bort. Och jag har en idé...

2 kommentarer:

  1. Så kul att du också hoppade på utmaningen. Ja visst har man varit med i fotoutmaningar förr. Det är något visst med dem. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig att du antagit många fotoutmaningar, du är ju fotograf. Jag är "bara" bloggare som behöver bilder till mina inlägg :)
      Jag tänker mellan varven att jag ska gå en fotokurs och lära mig mer om kamerans alla funktioner och möjligheter men det blir liksom aldrig av.
      Kanske till hösten...

      Kram!

      Radera