fredag 4 november 2016

Trevlig helg!





















Fredagskväll och en hel helg ligger framför oss. Härligt!
Jag har verkligen sett fram emot den här helgen då mannen är bortrest och jag kan ägna hela helgen åt precis vad jag vad vill :)
Trivs ihop med mannen också men en helg på egen hand är guld värd. 
Vad ska jag då passa på och ägna mig åt denna helg? Jo, shopping står överst på to-do listan när jag är ensam. Till saken hör även att mannen fyller år på söndag, så att shoppa och handla fina paket att överraska honom med när han kommer hem passar perfekt. 
Dessutom blir det en hel del läsning, både skvaller och roman. Läser just nu Liza Marklunds sista bok om Annika Bengtzon. 
Kanske det blir något bakat också. Har ett recept på pepparkaksbollar som ligger och väntar på lämpligt tillfälle.

Men nu ska jag ta och krypa upp i soffhörnet med ett glas rött och heja på tjejerna i Idol. Tittar ni? Jag hoppas få se Rebecka och Renaida i finalen.

                                                Mysig fredagskväll och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar