söndag 8 maj 2016

Härliga söndag!

Inledde dagen med en skön promenad i morgonsolen.



Molly var med, som hon är för det mesta :)


Efter promenaden blev det en kaka bakad i långpanna, med rabarber, 



Recept på den kommer inom kort.


Vi besökte den lokala trädgårdsmästare
och jag köpte kryddväxter som jag planterade i mina lastpallar.



Hann med en snabbfika också :)
Hade kvar av smördegen jag använde när jag gjorde Nutellaflarn med hallon. Receptet hittar du HÄR.
Idag bytte jag ut hallonen mot päron och åt med en kula glass till.


Synd att man inte vetat i förväg att vi skulle  få sommar så tidigt i år, 
då hade jag tagit semester och kunnat vara hemma imorgon med 
och njutit av sommarvärmen, 
men nu är det tyvärr slut på ledigheten för den här gången. 
Imorgon kallar plikten.

Imorgon kommer jag också meddela vem som är den lycklige vinnaren 
och kan hämta ut en Smakbox i början av juni.

Önskar dig en bra start på den nya veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar