söndag 8 juli 2018

Ljumma sommarkvällar


Vilka fantastiska två veckor semester jag har haft! Garanterat sol hela dagarna, och det här hemma på hemmaplan, så jag har kunnat åka till stranden utan att behöva bryta upp för att det kommer en regnskur, kunnat gå längre promenader utan att behöva kånka runt på en regnjacka och, det bästa av allt, kunnat njuta av ljumma sommarkvällar!! Tänk att flera veckor i rad kunna sitta ute om kvällarna i bara linne! 
Nu är jag bara liite orolig över hur de ca tio kommande somrarna kommer bli... ;)   
Men det tar vi då. Nu tänker jag bara njuta och vara tacksam över denna underbara sommar som vi har fått. Och försöka undvika att fundera på om det möjligtvis är en effekt av klimatförändringar...
Imorgon blir det för mig att gå tillbaks till jobbet. Måste täcka upp för mina kollegor så de också får lite semester. Hoppas att de, och även ni andra som ännu inte har haft er semester, också får ta del av denna fantastiska sommar. 
Jag håller verkligen tummar och tår för att sommaren fortsätter i samma anda.

Ha det fortsatt gott där ute i Sommarsverige! 
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar