måndag 18 november 2019

Pysselsugen!

Helgens gråtråkiga väder fick mig att bli pysselsugen!!
Kollade runt lite på nätet för att få inspiration men det var inget som direkt lockade. Så här års är det ju mest julpyssel som är aktuellt men jag är inte jättesugen på det, utan vill mer måla eller sy.
Det florerar annars mycket vikta pappersstjärnor på IG, kanske jag tar och gör några sådana i olika storlekar och hänger upp i snören med olika längder ihop med en ljusslinga. Det blir ju effektfullt i ett mörkt hörn.
Jag tog och kollade runt lite här på bloggen för att få inspiration och se vad jag/vi pysslat med förr om åren.


Piffade tidningssamlare


Vikta pappersgrodor

Målade stenar

Och så har jag ju julpysslat en del också, både ätbart och dekorativt.



Klicka på länkarna för tips och inspiration!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar