måndag 15 augusti 2022

Jobbångest

 


Måndag morgon och jag sitter här med lite jobbångest...
Men vilket fantastiskt slut det blev på en fantastisk semester.
Jag har haft fyra härliga veckor ledigt med såå mycket givande och avkopplande innehåll och i helgen avslutade vi semestern med pool- och grillparty för mannens släkt. 18 personer var vi sammanlagt, så det var tur att vädergudarna var med oss så vi kunde vara ute hela dagarna. Vi kunde till och med sitta ute till långt fram på småtimmarna mellan lördagen och söndagen. Och såg dessutom flera stjärnfall :)
Så visst är jag trött nu, på grund av partyt och orutinen att gå upp så hiskeligt tidigt, men jag känner mig annars verkligen redo att ta mig an höstens utmaningar.

Önskar er en bra start på veckan!
Är det förresten någon som fortfarande har semester kvar?

Ha det gott! Kram Birgitta

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar